1.Review the vocabulary of the topic
How many do I remember? Do I pronounce them correctly? Do I write them well?
1.Volved
a repasar el vocabulario del tema(¿De cuántas me acuerdo? ¿Las
pronuncio correctamente? ¿Las escribo bien?)
2. Read the story from Pupil's Book page 38 and 39. 'The Tale of King Ed'.
Do two readings, a first in silence to see what the story is about (you know I always say that if you find a word that prevents you from understanding the text or continue you should ask or look for its meaning).
The second reading with the audio, this time we have to read it again but paying attention to the pronunciation, rhythm and intonation (as in class, move your mouth as if you were that voice fron the audio and use your index finger to follow the reading, you know that in English they go faster!)
The second reading with the audio, this time we have to read it again but paying attention to the pronunciation, rhythm and intonation (as in class, move your mouth as if you were that voice fron the audio and use your index finger to follow the reading, you know that in English they go faster!)
2. Leer la historia de las páginas 38 y 39 del Pupil's Book. 'The Tale of King Ed'.
Realizar dos
lecturas , una primera in silencio para ver de qué va la historia (ya sabéis
que siempre os digo que si encontráis una palabra que os impide entender el
texto o continuar debéis preguntar o buscar sus significado).
La segunda lectura hacerla con el audio, esta vez nos toca volver a leerla pero fijándonos en la pronunciación, ritmo y entonación (jugar como en clase, a mover la boca como si fueseis vosotros y usar vuestro dedo índice para seguir la lectura, ya sabéis que en inglés van más rápido!).
La segunda lectura hacerla con el audio, esta vez nos toca volver a leerla pero fijándonos en la pronunciación, ritmo y entonación (jugar como en clase, a mover la boca como si fueseis vosotros y usar vuestro dedo índice para seguir la lectura, ya sabéis que en inglés van más rápido!).
3. Read and say the correct word. Activity 3 ,page 39, Pupil's Book, copy it to your notebook with the correct words (six sentences).
3.-Realizar la actividad 3 de la pagina 39 del Pupil's Book, en cada oración te da dos posibles opciones pero solo una es correcta.Copia las oraciones en tu libreta usando las palabras correctas.(Las seis frases
completas).
No comments:
Post a Comment